Co kryje PinkJoy?

By stycznia 17, 2014

W ostatnich latach na polskim rynku pojawiło się wiele pudełeczek niespodzianek. Kosmetycznych, biżuteryjnych, dla kobiet i mężczyzn. Każdy z nich czymś się wyróżnia i kusi na swój sposób. 

Nowością jest PinkJoy, które w zamyśle ma być podróżą przez świat. Każde pudełko jest przystankiem w innym egzotycznym kraju. Zawiera produkty wyselekcjonowane o wysokiej jakości , z dobrym składem. 
Daje nam możliwość odkrycia czegoś wyjątkowego i charakterystycznego dla danego regionu a przy tym jego zawartość zawsze jest niespodzianką. 
Cena miesięcznej subskrypcji to 49,90 zł. Wartość pudełeczek zawsze znacznie przekracza tą kwotę. Ponadto nie płacimy za wysyłkę. 




Pierwsza kampania była poświęcona Rosji. W pudełeczku znalazło się aż 5 pełnowymiarowych produktów pochodzących z tego kraju plus dwie próbki. A tak prezentują się kosmetyki:
1. ,,Czysta linia’’ Oczyszczający peeling do twarzy z pestek moreli i wyciągiem z rumianku.
2. Żel z kompleksem aminokwasów i mikroelementów ,,Karina’’
3. Odżywka do włosów ,,Piwo i pszenica’’
4. Odżywczy krem ,, Shilajit’’ do skóry normalnej i tłustej
5. Ochronny krem do rąk ,,Silikon’’
6. Dwie próbki GoCranberry, krem na dzień i pod oczy. 


Dokładne opisy produktów znajdziecie na stronie PinkJoy . Możemy tam również przeczytać, że standardowe pudełko zawiera od 5 do 8 produktów, z czego minimum 3 są zawsze pełnowymiarowe. Pudełka pakowane są ręcznie z dbałością o detale.  Po każdej zakończonej kampanii produkty które znalazły się w pudełku, dostępne będą do kupienia w zakładce SKLEP (aktualnie ta opcja nie jest jeszcze dostępna). 

W związku z wieloma prośbami PinkJoy  udostępniło możliwość zamówienia jeszcze 100 pudełeczek z Rosyjskiej kampanii. Mnie najbardziej zaciekawiła odżywka do włosów oraz krem do rąk. Aby być na bieżąco z wydarzeniami, promocjami i zawartością boxów zachęcam Was do polubienia profilu PinkJoy na facebooku

Jaki kraj obstawiacie w następnej kampanii? Ja chciałabym aby PinkJoy zaprowadził nas do Azji. Zamówiłyście już swoje pudełeczka? Ja na swoje czekam :)

ZOBACZ TAKŻE

74 komentarze

  1. Chyba będę musiała się skusić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jaka będzie następna kampania.. może indyjska?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już swoje różowe pudełeczko i mam nadzieję, że kolejna kampania będzie równie obfita. Chciałabym tylko, żeby przynajmniej jeden produkt był bardziej naturalny. Podoba mi się idea poznawania nieznanych marek z różnych krajów, dlatego mam nadzieję, że kolejne pudełko nie będzie z niemieckimi kosmetykami. Też chętnie zobaczyłabym Azjatycką kampanię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chciałabym aby było to coś mniej dostępnego od balea.

      Usuń
  4. opłaca się kupować te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ciekawa sprawa, że inspirują się danym krajem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie prezentują się pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zawartość :) Mam nadzieję, że kosmetyki się dobrze sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mają pomysł na te pudełeczka, aby każde zawierało kosmetyki z innych krajów :)
    Chętnie bym kupiła jakieś azjatyckie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę :) podoba mi się ten pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy pomysł ;DD
    może i ja się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Azjatyckie kosmetyki to byłaby fajna zawartość! Chętnie bym takie pudełko kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę kolejne pudełeczko a'la Glossy :) Bardzo ciekawe, nawet fajniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zawartość, jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo kolejne fajne pudełeczka,jest w czym wybierać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogły by być BBkremy azjatyckie :) Nie zamawiam takich pudełek, wolę kolorówkę - tu prędzej lakier trafi w mój gust niż krem czy żel pod prysznic, ale fajna sprawa jest z takimi pudełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne, ale kiedy ja to zużyję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę przyznać, że zamysł jest ciekawszy niż Glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam o takich pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest świetny pomysł, szczególnie podoba mi się, że kosmetyki są związane z jakimś krajem, czy regionem. Tego jeszcze nie było (chyba :P), więc ma szansę odnieść sukces ;). Ja swojego na razie nie zamówiłam, ale kto wie, pewnie kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł, bo można poznać kosmetyki które u nas nie są dostepne

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Tobie właśnie zamówiłam to pudełko ;) Do mnie nigdy żadne glossy boxy nie przemawiały, ale to pudełko, wow po prostu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja subskrybowałam glossy, raz byłam zadowolona raz nie, to jak rosyjska ruletka. W tym pudełku co najmniej 3 produkty zawsze będą pełnowymiarowe więc na pewno nie stracimy. i dochodzi niespodzianka bo kosmetyki są zupełnie nie znane, z różnych krajów świata.

      Usuń
  22. takiego jeszcze nigdy nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Coraz bardziej kuszące są te wszystkie pudełeczka...

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze,ale fajne:D chyba sobie muszę też zamówić:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne :)
    Zapraszam do mnie :) + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  26. Na Azję to nawet ja bym się skusiła, bo te rosyjskie mnie nie zachęciły.

    OdpowiedzUsuń
  27. pudełeczko z Azji chciałabym i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  28. ja jeszcze nigdy nie miałam żadnego pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  29. ja bym chętnie zobaczyła Meksyk albo Brazylię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna jest idea tych pudełek :) Może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawi mnie jaki będzie następny kraj, sama jeszcze nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem to dużo lepsze niż Glossy czy Shiny, które raz są fajne, raz nie..
    Można poznać nowe, niedostępne u nas kosmetyki i to za niewielką kwotę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o tym Boxie jeszcze nie słyszałam ;)
    może następny kraj to... Norwegia? :)
    zima, mróz te sprawy? :) a norweskie kosmetyki kojarzą mi się z zimą :P
    gdyby było więcej produktów do włosków to bym zamówiła to pudełko, ale zawartość średnio się pokrywa z moim aktualnym "zapotrzebowaniem" na kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bym chciała USA, ciekawe co by mogło tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Odżywka piwo i pszenica brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. szkoda ze wysyłka tylko do PL :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakos nie ciekawia mnie te pudelka, kosmetyki moze fajne i pewnie na pewno takie sa ale jakos mnie to nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna alternatywa dla innych pudełek :) bardzo mnie zachęciłaś! chyba sobie kupię parę na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. W Australii są ciekawe kosmetyki :) Świetny pomysł z tym boxem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę, że sie opłaca!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zanim to pudełko wystartowało byłam na nie ogromnie napalona ale postanowiłam poczekać i zobaczyć jak pierwsze wygląda, tymbardziej, że Rosja średnio mnie interesuje. Osobiście bym się zawidła bardzo. 3 produkty do samej pielęgnacji twarzy.. zero kolorówki, przeciętne składy, nic specjalnego. Spodziewałam się dużo więcej, jak chociazby różnorodności :) No ale domyślam się, ze są osoby, którym to pasuje :) Mimo wszystko czekam na ogłoszenie jakie będzie następne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglada ciekawie, szkoda ze mieszkam w uk

    OdpowiedzUsuń
  44. Myślałam,że to już drugie pudełko i byłam bardzo ciekawa, skąd będzie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam tego boxa. Ciekawe z jakiego kraju będzie następny

    OdpowiedzUsuń
  46. od pudełek kosmetycznych - czyt. zguby portfela trzymam się z daleka :D

    OdpowiedzUsuń
  47. mega, jestem ciekawa co wymyślą przy egzotycznych krajach ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. Całkiem ciekawe wydają się te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ooo ciekawe te pudełeczka, można wypróbować coś nowego, innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pomysł bardzo ciekawy, zobaczymy jak będzie wyglądać następna edycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się pomysł z tymi pudełkami z różnych krajów :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zastanawiam się nad zamówieniem tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawa odmiana dla tych wszystkich Glossów i innych Boxów, i jak rozumiem-przed zamówieniem wiesz, z jakiego kraju będą kosmetyki? O to ja czekam na Azję.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawa zawartość i jakaś alternatywa, czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  55. ja się powstrzymałam choć nie powiem że mnie nie kusi ;)
    co do kolejnego wydania - obstawiam Francję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo mi się spodobał pomysł z tymi pudełeczkami i na pewno jakieś sobie zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Od jakiegoś czasu szukam sobie jakiegoś ciekawego boxa do zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawa akcja, pomyślę nad tym pudełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przyznam, iż tak bardzo skusiły mnie opinie o tych pudełeczkach, że aż jedno sobie zamówiłam! Mam nadzieję, że szybko do mnie dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie lubię zakupów w ciemno :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zamieszczony komentarz. Jeśli masz blog, na pewno do Ciebie zajrzę.